Pročitajte potresnu ispovijest doktorice iz Goražda - Goražde PRESS

Breaking

22. 12. 2017.

Pročitajte potresnu ispovijest doktorice iz Goražda

Radi se o doktorici Emsudini Bavčić – Deljo čija je emotivna ispovijest zaista naišla na veliku pažnju brojnih Bosanaca i Hercegovaca. Status je u nastavku. Tuga…

Poštovani građani Goražda…

Srce mi je puno što sam Goraždanka isto kao što sam ponosna na to što sam doktor. Ponosna sam na doktore našeg grada, jer nikad nismo bili jedinstveniji, ujedinjeniji i složniji.

Bila sam ponosna kada sam završavala fakultet, kada sam magistrirala, specijalizirala i dobila primarijat. Bila sam ponosna što sam titulu doktora nauka donijela u Goražde, da dokažem svima da ovdje ima života, da ima potencijala i da imamo budućnost. Niko me nije školovao iz nečijih sredstava. Uvijek je tu bila moja porodica iza leđa i stotine neprospavanih noći. Koliko sam samo vremena uzela od svoje djece, ukrala od svog muža, da bih postala to što jesam. Nikad nisam platila ni jedan ispit, a kamo li diplomu. Ni jedna moja diploma nije preko noći osvanula…

Boli me nastala situacija, kao što me bole i reakcije pojedinaca. Iskreno me bole komentari „ gdje su našli bolje, nek idu“. Mogla sam otići. Ne jednom. Više puta. Ali sam izabrala da ostanem i nikad se nisam pokajala. Za one koji ne znaju, dijete sam Goražda, odrasla sam ovdje, snaha sam Goražda i rodila sam goraždansku djecu. Ubili su mi pola familije neki s brda, muž mi je cijeli rat proveo kao borac, al’ to nije bitno. Važno je da sam ponosna i punog srca predala otkaz ugovora o radu, zajedno sa svojim kolegama iz Goražda i iz drugih krajeva.

Meni su obraz i čast bitniji…

Nikad me nije bilo stid za to što sam doktor. Stid me je situacije u koju su nas drugi doveli ne pitajući ni struku ni nauku. Dali su nam pravo svi da sve znamo i da se svi mješamo tamo i gdje ništa ne znamo i dali smo pravo drugima da odlučuju. Umjesto nas. Ne samo nas kao doktora, umjesto nas kao ljudi. Svak’ sebi na obraz!

Halalite mi, ali jače od mene, dr. sc. prim. dr. spec. Emsudina Deljo MA



Goražde PRESS / BH dijaspora

Stranice