Dodjeljeno 35. stipendija za studente sa područja Goražda - Goražde PRESS

Breaking

15. 01. 2018.

Dodjeljeno 35. stipendija za studente sa područja Goražda

U Maloj sali Gradske uprave danas je organizovano potpisivanje ugovora o dodjeli stipendija za školsku  2017/2018. godinu za studente koji su stipendisti Grada Goražda, a upisali su redovno narednu godinu i samim tim ostvarili pravo na stipendiju i u ovoj školskoj godini.

Ugovore u ime Grada Goražda sa deset studenata koji su redovno upisali narednu školsku godinu potpisao je gradonačelnik Goražda dr.sci. Muhamed Ramović.

Za ovu školsku 2017/2018. godinu osim ovih deset stipendija biće raspisan Javni poziv putem kojeg će biti dodjeljeno petnaest stipendija, s tim da će se sa Fondacijom ''Hastor'' sufinansirati stipendije za još deset studenata sa područja Goražda.

Za stipendiranje studenata u Budžetu Grada za 2018. godinu izdvojeno je oko 50.000,00 KM.

''U Budžetu Grada Goražda za 2018. godinu predviđeno je 50.000,00 KM za stipendiranje naših studenata. Mi smo današnjim gestom željeli da pokažemo poštovanje prema studentima koji su redovno upisali narednu godinu, njih je deset i oni će već od januara primati svoje stipendije. Nažalost, neki nisu uspjeli upisati narednu godinu tako da su izgubili pravo na stipendiju. Današnjim potpisivanjem ugovora mi smo promijenili praksu u odnosu na prethodne godine, jer mi prije svega čekamo da Vlada BPK raspiše svoj javni poziv pa poslije mi raspisujemo kako bi imali pregled i da se ne bi duplali. Mi ćemo ubrzo raspisati Javni poziv i za preostalih 15 stipendija posebno onih smjerova koji su deficitarni i 10 stipendija sufinasiramo sa Fondacijom ''Hastor'', tako da u ovoj školskoj godini dodjeljujemo ukupno 35 stipendija.'' – kazao je gradonačelnik dr.sci. Muhamed Ramović.



U izjavi za medije Sadmir Kudin, student II godine Prirodno-matematičkog fakulteta odsjek Matematika i Minka Tanjo student III godine Filozofskog fakulteta odsjek Turski jezik Univerziteta u Sarajevu naglasili su značaj dobijanja stipendije za nastavak školovanja.

''Matematiku sam volio tako da sam se odlučio da je upišem. U finansijskom smislu ova stipendija mi mnogo znači, jer to je određeni dio sredstava koji će da olakaša finasiranje mog studiranja.'' – istakao je Sadmir Kudin.

''Ova stipendija mi mnogo znači pomaže mi da se školujem. Tako da je ovo ranije potpisivanje jako dobra stvar za one koji su upisali redovno narednu godinu.'' – naglasila je Minka Tanjo.



Goražde PRESS / Grad Goražde

Stranice