Kako je mlada Goraždanka kao naučnica postala fitnes instruktorica? - Goražde PRESS

Breaking

25. 03. 2018.

Kako je mlada Goraždanka kao naučnica postala fitnes instruktorica?

Mladoj Goraždanki Tajni Klisuri studiranje na Prirodno-matematičkom fakultetu u Sarajevu na kojem je magistrirala na Odsjeku za biologiju nije bilo dovoljno da "ugasi" želju za novim izazovima pa je postala samostalna fitness instruktorica.
Obučavali su je najbolji pa je dio njene biografije i evropski licencirana titula fitness instruktora nivo 3. U međuvremenu je odlučila upisati master studij Nutricionizma na Tehnološkom fakultetu u Tuzli jer je otkrila da je nutricionizam njena skrivena strast. Sve tri ljubavi spojila je u jednu, a znanje i vještine odlučila je podijeliti s drugima na svom blogu Fitness.co.ba.

Tajna za Klix.ba priča kako "diše" za fitness jer je vremenom otkrila sve njegove prednosti i pronašla pravi način da ljubav prema treningu, hrani i zdravim životnim navikama dijeli sa svima. Informacije o ishrani, zdravlju i fizičkoj aktivnosti potkovane su naukom, kao i ličnim iskustvom stečenim po principu "pokušaja i pogreške".

O fitnessu i ishrani


"Sve osobe koje su mi bliske znaju da hranu ne shvatam olako i da je svakim obrokom slavim. Tijelo je hram koji zaslužuje samo najbolje! Veliki sam gurman i odatle i moja ljubav prema kuhanju kvalitetnih i nutritivno bogatih obroka. S obzirom na posao kojim se bavim, imala sam priliku da se susrećem sa svakodnevnim upitima o pravilnoj prehrani, kao i načinima treninga za određene ciljeve i shvatila sam da su to teme o kojima zaista volim govoriti, a i imam mnogo toga za reći", priča Tajna.

Kada je riječ o ishrani pa čak i o receptima ili prijedlozima za obroke, kod Tajne nema tajni. Rado dijeli savjete o osnovnim komponentama prehrane, makro i mikronutrijentima, ali i usluge treninga ili personalnog plana ishrane.

"Osobe koje su u mogućnosti da prisustvuju mojim treninzima uvijek mogu zatražiti uslugu treninga 1 na 1, ili pak grupnog treninga. Važna mi je i saradnja s drugim stručnjacima iz polja fitnessa, zdravstva i sličnih domena, čemu se posebno radujem", ističe Tajna.

Dodaje kako mnogo osoba traga za savjetima o skidanju masnih naslaga ili treningu u te svrhe, zdravim obrocima i načinima održavanja zdravih životnih navika u ubrzanom životnom tempu.

"Ja sam biolog po struci i naučnica u meni mi ne da mira, veoma sam zainteresovana za oblast humanog metabolizma, način na koji naše tijelo radi u sinergiji sa svim materijama iz hrane ili kako fizička aktivnost utječe na osnovne funkcionalne sisteme ljudskog tijela", kaže mlada instruktorica fitnessa.

Krećite se


Ističe kako je fizička aktivnost, bilo da je riječ o treninzima ili određenim vježbama, veoma važna.

"Planinarite, plivajte, trčite, plešite – krećite se! Slavite vaše tijelo i ono će slaviti vas i bit će vam zahvalno. Zdravlje se ne bazira samo na tome šta jedete, već i kako razmišljate i šta govorite! Sve što vas čini istinski sretnima, zadovoljnima u vašem tijelu i, najbitnije, ono što vam daje zdravlje, je dio zdravog stila života. Želja mi je da rezultat moga rada bude pomoć drugim ljudima.Također, jedna od želja i ambicija, koja sada zvuči pomalo bajkovito, je otvaranje vlastitog fitness centra i savjetovališta. Ali, ko zna, možda nekad i bude. Dug je put ispred mene. Često me ljudi pitaju kako mogu ostati motivisana, trenirati redovno i zdravo se hraniti većinu vremena, a odgovor je da je početak najteži. I u suštini samo tada i jeste teško. Nakon toga više na to ne gledate kao na obavezu - nešto što morate i na što se trebate tjerati, to postane vaš stil života i jedini način života! Tako da, sve što savjetujem sam i sama prošla i primjenjujem u svojoj svakodnevnici", naglašava Tajna.

Za sebe kaže da je veoma "tvrdoglava" osoba.

"Često 'zapnem' za nešto i ne puštam dok se to ne ostvari, iako mi se to nekad i 'obije o glavu'. Ali volim tu osobinu. Ona me vodi da ostanem dosljedna svojim idejama i željama i da se nekad upuštam u projekte koji su izvan moje komfor zone. Upravo to je moja najveća inspiracija. Konstantna želja za napredovanjem me uvijek vodi da radim na sebi, ali i da pomažem drugima, tako je za mene neiscrpna inspiracija momenat u kojem osoba s kojom radim promijeni svoj život nabolje i postane zadovoljnija i sretnija. To je znak da sam uspjela. A gdje ćete veću inspiraciju od toga?! U konačnici, za mene neiscrpan izvor svakodnevne životne inspiracije su moji roditelji, za koje često kažem da su najbolji roditelji na svijetu".

Tajna otkriva da joj je velika podrška u svemu što radi sestra Anja Klisura, a značajno mjesto u njenom život i "vjetar u leđa" je i njen momak Damir, ali i prijateljice i brojne klijentice koje je stalno motivišu da čini korake naprijed.

"Konstantno su me motivisale riječima: 'Hajde, pitaju me ljudi s kim ti to treniraš, gdje te mogu naći?", priča Tajna.

Onima koji su u potrazi za Tajnom, ali i promjenama životnih navika, ova svestrana djevojka poručuje:

"Budite neustrašivi u potrazi za onim što pali vatru u vama. Ne pristajte na manje, ne dozvolite da vaše ambicije ostanu u dimu. Ali budite strpljivi, ništa ne može prije nego što može. Obavezno uživajte u svemu što radite i ne bojite se početi od malih stvari. Prečice nisu za uspješne! Volite, budite zahvalni, smijte se! I neka svaka prepreka bude samo motivacija za napredak".



Goražde PRESS / Klix

Stranice