MLADI REALIZOVALI ZANIMLJIV PROJEKAT U GORAŽDU Pismo mi napiši, srcu mi se približi - FOTO - Goražde PRESS

Breaking

10. 03. 2018.

MLADI REALIZOVALI ZANIMLJIV PROJEKAT U GORAŽDU Pismo mi napiši, srcu mi se približi - FOTO

U okviru Global Money Week-a Lokalni tim ASuBiH-a Goražde je danas ispred zgrade Centra za kulturu realizovao zanimljiv projekat pod nazivom "Pismo mi napiši - srcu mi se približi".

Riječ o projektu gdje u vremenu mobitela, računara mladi treba da steknu osjećaj za pisanje pisama kako se to radilo nekad bez brojnih aplikacija poput Vibera, Messengera ili WhatsApp koje službe za kratke poruke, tako da danas niko i ne koristi pisma koja su nekad putovala i mjesecima do dalekog odredišta.

Mladi koji su danas učestvovali u realizaciji ovog projekta u toku dana će sva pisma dostaviti na sigurno odredište.

A oni mnogo stariji danas su se mogli prisjetiti kako je nekad u njihovom vremenu pisana riječ ipak imala veliko značenje. Tokom današnjeg projekta bila je propraćena aktivnost profesionalnog fotografisanja, za 1KM - 10 profesionalnih slika.



POGLEDAJTE FOTO-GALERIJU OVDJE



Goražde PRESS

Stranice