Bodibilder iz Goražda osvojio titulu prvaka BiH - Goražde PRESS

Breaking

30. 05. 2018.

Bodibilder iz Goražda osvojio titulu prvaka BiH

Na Međunarodnom prvenstvu u bodibildingu i fitnesu “Bihać Open 2018” Elmir Bajrami osvojio je titulu prvaka države u kategoriji “Man's Physique” do 178 centimetara. Elmir se bodibildingom bavi pet godina, ovo je bio njegov tek treći nastup na takmičenjima, a s obzirom na to da vježba u teretani koja i nije najopremljenija u BiH, njegov uspjeh je još veći.

- Prethodno sam na Kupu Srbije u Jagodini bio peti. Za to takmičenje nisam se posebno pripremao. U Novom Pazaru osvojio sam četvrto mjesto, a u Bihaću sam ostvario svoj najveći uspjeh. Nekad je Kemal Fejzić bio poznati bodibilder iz Goražda i drago mi je što sam nastavio tradiciju ovog sporta u našem gradu – kazao nam je Bajrami.

Kako kaže, veliku zahvalnost duguje treneru Aldenu Hotu, bh stručnjaku u ovoj oblasti, a posebno glavnim „sponzorima“, ocu i majci Zirapu i Dašmiri, te sestrama Elmiri i Džejrani.

Nakon šest mjeseci priprema za takmičenja, sada se želi odmoriti. S titulom prvaka države postao je i član reprezentacije Bosne i Hercegovine i dobio pravo učešća i na balkanskim i drugim prvenstvima. Kaže da je bodibilding veoma zahtjevan sport, u kojem se mnogi okušaju, ali brzo odustaju, jer rezultate očekuju preko noći.



Goražde PRESS / Sport Avaz

Stranice