Mlada glumica iz Goražda Ajla Hamzić proglašena najboljom glumicom na bh. festivalu drame - Goražde PRESS

Breaking

17. 05. 2018.

Mlada glumica iz Goražda Ajla Hamzić proglašena najboljom glumicom na bh. festivalu drame

Mlada glumica mostarskog pozorišta Ajla Hamzić proglašena je najboljom glumicom po izboru publike na 17. festivalu bh. drame i autorskog teatra u Zenici. Ajli je ovo bio prvi nastup pred zeničkom publikom i to u predstavi "Neće biti smak svijeta" autora i reditelja Adnana Lugonića.
"Dobila sam nagradu za najbolju glumicu po ocjeni žirija i publike na 17. festivalu bh. drame i autorskog teatra u Zenici. Velika mi je čast i istinski sam sretna. Nagrada je jedan vid potvrde da se uloženi trud i rad isplate. Posebno mi je drago zato što mi je ovo bio prvi put da sam na sceni Bosanskog narodnog pozorišta u Zenici. Želim se zahvaliti zeničkoj publici na divnoj energiji", kazala je Ajla za Klix.ba.

Pored nje, u predstavi koja je imala premijeru u martu na maloj sceni "Studio 64", igraju Dina Mušanović i Šerif Aljić. Oni na scenu donose intimnu porodičnu dramu o dvije sestre i ocu, njihovim međusobnim odnosima, strahovima i nadama.

"Predstava se bavi porodicom, zapravo odnosom između dvije sestre i bolesnog oca. Maša, kćerka koju igram, je ogorčena okolnostima u kojim živi i naizgled je vrlo hladna i odbojna, a zapravo je vrlo krhka i lomljiva. Adnan je napisao dva izuzetno zahtjevna i vrlo kompleksna ženska lika s kakvim se ne susrećemo tako često u današnjim dramskim tekstovima, tako da je kolegici Dini Mušanović i meni bila izuzetna čast i zadovoljstvo raditi na ovoj predstavi. Smatram da je porodica utočište u današnje vrijeme koje je lišeno emocija i iskreno se nadam da će ova predstava imati dug pozorišni život", ističe Ajla.

Mlada glumica trenutno radi i na predstavi "Bog pokolja" Yasmina Reza u Narodnom pozorištu Mostar.

"To je komad koji je već odavno postao evropski hit, žanr predstave je drama s komičnim elementima u kojoj su neke situacije dovedene do apsurda. Svaki novi proces u meni budi uzbuđenje i strah u isto vrijeme, tako da slijedi period istraživanja i nadam se dobrih rezultata", rekla je Hamzić.

Ajla je već pet godina članica ansambla Narodnog pozorišta Mostar.

"Nakon završenog studiranja imala sam veliku sreću da se zaposlim u Narodnom pozorištu Mostar, već pet godina sam članica ansambla, što je u današnje vrijeme veliki uspjeh. Moram priznati da je u BiH vrlo teško govoriti o glumačkoj karijeri, često nismo u poziciji da biramo ni uloge ni projekte, tako da sam, prije svega, sretna da radim u svojoj struci i da imam priliku da napredujem. Od nagrada bih izdvojila Veliku mostarsku Lisku za svježinu i novu energiju u pozorištu koja mi je bila i još uvijek jeste poticaj da se glumački razvijam", navodi glumica.

Svaki slobodan trenutak provodi u Goraždu s porodicom.

"To je moj rodni grad i veliki sam zaljubljenik u našu ljepoticu Drinu. Posebno uzbuđenje i sreću osjećam kad imam priliku da igram pred goraždanskom publikom. To uvijek nosi sa sobom dodatnu tremu i odgovornost. Krajem sezone idem za Grčku, prošle godine sam radila predstavu 'Trojanke' - Euripid u režiji Teodora Terzopulosa. Igranje tragedije u Grčkoj je svakako ostvarenje mog sna. Zaista magično. Poslije toga, nadam se da ću moći i na odmor", dodaje Ajla.



Goražde PRESS / Klix

Stranice