Pratitite Goražde na dlanu - Goražde PRESS

Breaking

25. 05. 2018.

Pratitite Goražde na dlanu

Goražde PRESS, kao jedan od najažurnijih i najposjećenih lokalnih online medija kojem je fokus isključivo lokalne vijesti, aktuelni događaji te brojne foto-galerije i zanimljive foto-reportaže iz našeg grada proširio je svoju mrežu na internetu, odnosno društvenim mrežama.

Pored naše službene FaceBook stranice koja nosi naziv Goražde PRESS, te broji preko 10. 000 fanova, tu su i ostale brojne druge fan stranice, grupe, te redakcijski profili preko kojih nas možete pratiti i sva dešavanja u Goraždu imati na dlanu.

Ako želite pratiti naš rad, sva aktulena dešavanja u gradu sa brojnim fotografijama iz Goražda, pozivamo vas da lajkate naše fan stranice...

- Goražde PRESS
- Goražde-x
- Moj Grad Goražde
- Goražde Live
- Moje Goražde
- Goražde Online

Pridružite se možete i našim grupama, gdje možete se družiti sa nama i pisati opušteno, upoznavati naše sugrađane i ostalu raju, čak i ako niste iz Goražda kako fan stranice tako i grupe otvorene su za sve ljude koji nas žele upoznati i družiti se sa nama...

- Goražde
- Moj Grad Goražde
- Moje Goražde

Pored fan stranica i grupa, tu su i naši redakcijski profili preko kojih svakodnevno prenosimo vijesti iz Goražda, objavlještavamo o značajnim događajima i informacijama vezanim za naš grad. Ukoliko želite da pošaljete vijesti, ili fotografije iz Goražda, ili samo da nas imate u listi prijatelja, da nas pratite, dodajte i naše redakcijske profile...

- Moj Grad Goražde
- Moj Grad Goražde II
- Moje Goražde

I ako na facebook-u, imamo najveću mrežu, dostpni smo i na Instagramu, koji broiji preko 1.200 pratilaca sa brojnim fotografijama iz Goražda kroz događaje ali i fotke grada. Pratite i naš službeni Instagram profil...

- Goražde PRESS

Svakako ćemo i u narednom periodu da vam prenosimo sve događaje u gradu, brojne foto-galerije i foto-reportaže. Goražde PRESS dnevno doseže i preglednost portala čak i preko 30.000. Njegov fokus ostat će na lokalnim vijestima i brojnim foto-galerijama.

Pisati nam možete i na našu redakcijsku e-mail: redakcija.gorazde@gmail.com

Budući da Goražde PRESS nije politički objektivan medij, za tu rubriku, ali i ostale rubrike je domena portala Goražde-X





Stranice