UFC borac Damir Hadžović na prijemu kod gradonačelnika Goražda - Goražde PRESS

Breaking

10. 08. 2017.

UFC borac Damir Hadžović na prijemu kod gradonačelnika Goražda

Damir Hadžović borac je najelitnije svjetske promocije mješovitih borilačkih vještina UFC-a. S ponosom ističe svoje bosanskohercegovačke korjene, te svoj rodni grad Goražde. Na svim borbama promoviše Bosnu i Hercegovinu, te s radošću dolazi u Goražde gdje ima veliku podršku svih onih koji ga poznaju.

Damir je kao dječak usljed ratnih dejstava otišao u Dansku gdje i danas živi i kaže da mu je Danska druga domovina.

Svojim atraktivnim i uspješnim nastupima najbolji je ambasador sporta i svoga rodnog grada na svjetskoj sceni borilačkih vještina.



Zbog svega navedenog, gradonačelnik Goražda dr.sci. Muhamed Ramović zajedno sa saradnicima danas je u Maloj sali Gradske uprave Goražde organizovao prijem za Damira i njegovog oca Senada Hadžovića gdje se razgovaralo o njegovoj sportskoj karijeri, planovima za budućnost, te privatnim planovima.Tim povodom, u izjavi za medije Damir je rekao: ''Ja sam UFC borac inače iz Goražda. Živim u Danskoj u Kopenhagenu. Otišao sam i z BiH sa 6 godina, ali prije toga sam bio u Goraždu. Otac mi je bio u Goraždu cijelo vrijeme rata. U MMA-u sam počeo, polahko trenirao i vidio sam da je to baš za mene i da mi ide prirodno. Ja sam kasno počeo, sa 19 godina trenirati. Meni je to prirodno došlo. Ja sam sa 10 godina došao do UFC-a , gdje se bore najbolja imena i hvala Bogu išlo mi je dobro. UFC titula mi je najbitnija, sve druge su bile samo stepenica ka uspjehu. Ja volim Dansku, ali najviše se predstavljam kao Bosanac, ponosan sam na to. Veoma sam ponosan na svoje porijeklo iako živim u Danskoj ja nosim i njihovu zastavu, ipak su mi sve omogućili,na čemu sam im veoma zahvalan,  ali najvažnije mi je moje porijeklo. Svake godine dolaziim u Goražde, da posjetim porodicu. Veoma sam zahvalan gradonačelniku na prijemu, veoma sam ponosan na svoj grad.''

Na kraju prijema gradonačelnik Ramović je još jednom istakao značaj i doprinos koji Damir daje promociji našeg grada i države BiH, te je Damiru poklonio zastavu BiH i Grada Goražda koju će sigurno smo sa ponosom nositi na narednim borbama.



Goražde PRESS/Grad Goražde

Stranice