Goraždanka Lamija Borčak najbolji golman u Kipru - Goražde PRESS

Breaking

21. 06. 2018.

Goraždanka Lamija Borčak najbolji golman u Kipru

U tri sezone u Super ligi Kipra Goraždanka Lamija Borčak dva puta je izabrana za najboljeg golmana. Njen klub „Digem“ osvojio je treće mjesto u prvenstvu.

- Mislim da je presudio status odranije, jer je djevojka iz drugog kluba bila tu negdje po odbranama, ali za mene su glasali jer sam imala rezultate odranije, a i cijeni se odnos u ekipi, kako vodiš ekipu. Nisam kapiten, ali s golmanske pozicije se sve najbolje vidi, pa golman mora na neki način voditi ekipu – kaže Lamija.

U sjevernom dijelu Kipra sve je više sportista s naših prostora. U pet ekipa u rukometnoj ligi igraju po tri stranca, svi su iz BiH i Srbije, a u košarkaškoj je njihov broj još veći. Uvjeti za sportiste su puno bolji, a nakon obaveza prema klubu oni su praktično turisti na atraktivnoj destinaciji.

- Živjela sam u Nikoziji, malo udaljena od plaže, ali najviše slobodnog vremena provodila sam tamo. Osim tri treninga sedmično, ostale dane smo bili slobodni. Toplije vrijeme stiže već u martu, tako da sam više turista nego poluprofesionalni igrač – kaže Lamija.

Trenutno je u Goraždu. Želi završiti studij informacijskih tehnologija, pa će o nastavku sportske karijere razmišljati za godinu.



Južni dio razvijeniji

Kipar je podijeljen na turski i grčki dio, južni, koji je međunarodno priznata država, i sjeverni, koji priznaje samo Turska.

– Postoji granica, neka tampon zona koju drži UN, a i Velika Britanija ima jedan dio otoka. Svaki put se traži pasoš, dok Kiprani prelaze s ličnom kartom. Južni dio je dosta razvijeniji pa često idem tamo. Mislila sam da je Bosna najkompliciranija, ali vjerujte da nije – objašnjava Lamija.

Kiprani se međusobno ne mrze, već su probleme donijeli Turci i Grci, ističe.



Goražde PRESS / Avaz

Stranice