ZISKO U SVOM STILU Ljudi me vole, hoće da se slikaju sa mnom, da im uljepšam dan - Goražde PRESS

Breaking

17. 08. 2018.

ZISKO U SVOM STILU Ljudi me vole, hoće da se slikaju sa mnom, da im uljepšam dan

Aziz Gluščević, poznatiji kao Zisko, zasigurno je jedna od najharizmatičnijih javnih ličnosti u našoj zemlji.

On je ovih dana bio prepoznatljivo lice na crvenom tepihu 24. Sarajevo Film Festivala, na kojem se pojavljivao skoro svake večeri jedne od najvećih filmskih smotri u regionu.

Kao i uvijek, Zisko je pažnju na sebe skrenuo neobičnim osebujnim stilom.

- Ja sam jedinstven, neobičan. Jedan je Zisko- iskren je Gluščević.

Uprkos orginalnim odijelima u kojima je defilirao svake večeri, priznaje kako se nije dugo spremao za ceremoniju ispred pozorišta.

- Vrlo kratko sam se spremao za crveni tepih. Dobio sam nekoliko odijela na poklon od jedne naše Modne kuće u raznim dezenima za nekoliko sezona- rekao je za "Avaz.ba".

Zisko ne krije da je zaljubljenik u filmsku umjetnost, sport i kulturu uopće.

 - Pratim sve. Ljudi me vole, hoće da se slikaju sa mnom i žene i muškarci, da im uljepšam dan, život. Ima poznatijih ljudi od mene u sportu, kulturi, muzici ali ljudi ih ne vole. Ne znam, problem je u ljudima. Moraju biti dobri da bi ih neko volio. Ljudi prepoznaju ko valja- otvoreno kaže.

Za vrijeme festivala ovaj pjevač iz Goražda fotografirao se s mnogim pripadnicama ljepšeg spola, među kojima je i hrvatska pjevačica Jelena Rozga za koju ima samo riječi hvale.

- Ona je jedna lijepa kulturna dama, čovjek nikad nema problema s kulturnim i lijepim ljudima, fino vaspitanim, takvima su sva vrata otvorena- zaključio je. 




Goražde PRESS / Avaz

Stranice