Mlada Goraždanska zvijezda Elmedina Laličić osvojila prvu nagradu u Mostaru - Goražde PRESS

Breaking

10. 12. 2018.

Mlada Goraždanska zvijezda Elmedina Laličić osvojila prvu nagradu u Mostaru

U Narodnom pozorištu Mostar, u nedjelju navečer održano je 56 izdanje takmičenja'Prvi glas Bijelog Polja', a prijavljeno je bilo ukupno 17 takmičara.

Bilo je jako kvalitetnih izvedbi, ali na kraju su izabrana tri najbolja takmičara. Također, uručene su i nagrade publike. Mlada muzička i talenttovana zvijezda Elemdina Laličić iz Goražda zasluženo je osvojila prvu nagradu u Mostaru.

"Zaista sam iznenađena i ponosna što sam osvojila ovu nagradu. Drago mi je što sam osvojila najbolje ocjene i presretna sam. Nadam se da će još mnogo mladih sudjelovati na ovom takmičenju i doći do pobjede. Ovo mi je drugi put da nastupam na ovom takmičenju. Prošle godine sam nastupala u revijalnom dijelu programa, a ove godine sam se odlučila na takmičarski dio. - kazala jenaša mlada Goraždanka Elvedina Lalićić nakon preuzimanja zaslužene nagrade.

Elvedina iza sebe ima bogate nastupe ali i brojne nagrade. Svakako ćemo izdvojiti ovogodišnji Festival sevdaha pod nazivom "Vranduk 2018", gdje osvojila također prvu nagradu.

Ona je kazala da pobjedom na takmičenju Prvi glas Bijelog polja može zaokružiti svoju uspješnu karijeru. No mi se nadamo da će naša mlada Elmedina Laličić i dalje nastaviti da svojim glasom osvaja publiku ali i žiri.



Goražde PRESS

Stranice