MERSIHA RAKITA ĆUROVIĆ IZ GORAŽDA Na krovu auta moju tek rođenu bebu motali su u dekicu - Goražde PRESS

Breaking

28. 03. 2017.

MERSIHA RAKITA ĆUROVIĆ IZ GORAŽDA Na krovu auta moju tek rođenu bebu motali su u dekicu

Neke trudnice sedmicama unaprijed planiraju porođaj, te smišljaju lokaciju i okolnosti u kojima će se poroditi, dok neke porođaj umije i da iznenadi, jer jednostavno – bebi se žuri van. Razgovarali smo s tri majke koje su rodile izvan bolnice, Mersihom koju je porođaj iznenadio te  se je  porodila u automobilu.

U devetom mjesecu trudnoće, Mersiha Rakita Ćurović iz Goražda, jedne večeri osjetila je tupe bolove, a ujutro je s mužem otišla u bolnicu, gdje snimak ultrazvuka nije pokazao kontrakcije ili bilo šta što je ukazivalo da bi se uskoro mogla poroditi.

– Nakon pregleda koji nije pokazao kontrakcije doktorica je rekla: “Niste otvoreni niti jedan prst, vidimo se za dva dana na kontroli.” Po povratku kući nije bilo bolova niti sam slutila da moja beba dolazi na svijet. To se sve izdešavalo do 12 sati prije podne.Vratila sam se kući i posvetila se svojoj trogodišnjoj kćerki. Oko 16 sati i 30 minuta već sam počela da osjećam blage trudove i nedugo nakon toga osjetila sam jak bol pri dnu stomaka. Pukao mi je vodenjak, a kako je pukao vodenjak, tako je i moja beba krenula vani. Uz mene u tom trenutku nije bilo nikoga. U toj muci i najjačim bolovima sam pozvala komšinicu i ona je nazvala moju jetrvu, rekla im je da se porađam i da što prije dođu. Za pet minuta su došli, pomogli mi sići niz stepenice, te sam ušla u auto, legla komšinici u krilo na zadnjem sjedištu. Čim sam legla naponi su postali učestaliji, i za nekoliko trenutaka sam opipala malu glavicu koja je počela da izlazi. Nakon još dva napona, moj sin već je bio vani. Dok sam im govorila stanite -porodila sam se da izvadim dijete iz šalvara, oni su paničarili i vikali, pa kako da se porodiš, nismo te ni čuli, a ti već rodila?“.

Dok su drugi paničarili, priča nam Mersiha, ona je razmišljala o toj sreći da drugi put postane majka i tome kako je brzo rodila, te uspjela ostati staložena.

– Sve je prošlo u najboljem redu. Čim smo krenuli prema bolnici, pozvali smo hitnu da se porađam, tako da smo se sreli na pola puta. Pupčanu vrpcu nam je presjekla jedna od babica koja je došla kolima hitne, tako da smo tu “završili” s posteljicom. Moju bebu su motali u dekicu na krovu auta, dok sam ja samo razmišljala da li će biti dobro. Čula sam njegov plač i znala sam da je sve uredu. Krenuli smo prema bolnici da provjerimo je li sve uredu, i sve je hvala Bogu, bilo u najboljem redu.


Goražde PRESS/Azra magazin

Stranice