Opasna ulica u Goraždu: Automobili izlijeću s ceste u dvorišta kuća - FOTO - Goražde PRESS

Breaking

20. 03. 2017.

Opasna ulica u Goraždu: Automobili izlijeću s ceste u dvorišta kuća - FOTO

Stanovnici ulice Salih bega Kuljuha u Goraždu uznemireni su zbog opasnosti koja im prijeti zbog slijetanja automobila koji voze cestom kroz Višegradsku ulicu i često zbog neprilagođene brzine i nepostojanja bilo kakve zaštitne ograde završe u dvorišta njihovih kuća.
Posljednja u nizu nesreća desila se jučer kada je automobil Opel Corsa sletio sa tri metra visokog podzida i završio u dvorištu kuće i to tačno na mjestu na kojem se pet minuta ranije igrala djevojčica sa svojom majkom. Tri osobe su pri tome povrijeđene, a porodica Kanlić još uvijek u šoku apeluje da se konačno postavi zaštitna ograda na cesti kako bi se izbjegle veće nesreće.

"Moja petogodišnja kćerka je ovdje brala ljubičice, a ja sam sjedila u blizini. Samo pet minuta nakon što smo ušle u kuću začula sam udar. Vidim auto mi stoji u avliji. Ovo nije prvi slučaj jer nema zaštitne ograde i to kompletan ovaj dio 100 do 150 metara ceste koja je jako prometna. Ovdje nema nikakvog zaštitnog zida niti ograde, trotoara, ničega, ali zato ima situacija kao da su brdske trke. Bilo je slučajeva kada je automobil sletio ispred kuće, prije toga dijete su udarili pred prodavnicom pa onda momak koji je kasnio na posao proletio je u dvorište porodične kuće. Ovdje se samo čeka ono najgore", priča za Klix.ba Mirela Kanlić.

Uzaludno su stanovnici mjesecima upozoravali na nesreće, a činjenica je da ih je bilo više. Pored kolovoza nije izgrađena nikakva zaštitna ograda, a riječ je o veoma frekventnoj ulici koja grad povezuje sa industrijskom zonom tako da njom prolazi na stotine automobila. Mještani ističu da bi izgradnja zaštitne ograde trebala biti prvi korak nadležnih.



"Mi apelujemo, ali sumnjamo. Nije predizborna kampanja, ne odgovara im. Kroz koloniju se luđački vozi, ovdje trebaju minimalno četiri ležeća policajca. Već četiri puta u zadnjih nekoliko mjeseci desila se nesreća. Barake su iznad, stare, trošne, bez zaštite, da auto sleti tu proletio bi nekome kroz dnevnu sobu, kroz kuhinju. Upozoravali smo, bojimo se izaći u dvorište. Strah me pustiti dijete da se igra, jer se bojim. Ima nekoliko njih ovdje koji stvarno voze brzo. Meni se skoro desilo da sam iznervirana stala pred auto i mahala vozaču da stane, da uspori, a on ništa samo 'profura' pored mene. Onda ova ulica gore, cijela Pobjeda i Ginex idu tuda, ljudi idu u Glamoč, non stop saobraćaj, kamioni Ginexa i Pobjede idu tuda, autobusi sa radnicima. Po Zakonu o prostornom uređenju i zaštiti javnih saobraćajnica, na mjestima gdje su nasipi preko tri metra općina mora staviti zaštitni zid, odbojnik ili bankinu", ističe Kanlić.

U iščekivanju bilo kakve reakcije predstavnika Mjesne zajednice i drugih nadležnih, nekolicina građana pokrenut će peticiju.


Klix.ba

Stranice