Šef Misije OSCE-a u BiH Jonathan Moore posjetio Općinu Goražde - FOTO - Goražde PRESS

Breaking

11. 03. 2017.

Šef Misije OSCE-a u BiH Jonathan Moore posjetio Općinu Goražde - FOTO

Šef Misije OSCE-a u Bosni i Hercegovini ambasador Jonathan Moore boravio je danas u radnoj  posjeti općini Goražde. On se ovom prilikom susreo sa načelnikom Općine Goražde dr.sci. Muhamedom Ramovićem i saradnicima, te predsjedavajućom Općinskog vijeća Goražde Jelenom Mirković.

Tokom sastanka razgovarano je o stanju na području naše lokalne zajednice. Načelnik  Ramović je na početku sastanka predstavio naš grad, zatim je goste upoznao sa trenutnom ekonomskom situacijom u Općini, privrednim i turističkim potencijalima.


Goražde je sjajan primjer za čitavu regiju kazao je u izjavi za medije šef misije OSCE-a Jonathan Moore: ’’ Zahvaljujući načelniku Ramoviću, ja sam bio pozvan više puta da dođem u Goražde. Ja sam već bio ovdje u Goraždu. Sada sam ponovo tu. Sa strane Misije OSCE-a mi pratimo dešavanje u BiH, pa tako i u Goraždu. U ovom kontekstu iz kancelarije OSCE-a u Foči. Ja sam danas tu sa novim šefom kancelarije i meni je posebno drago družiti se sa Načelnikom i saradnicima i sazanati više informacija o aktivnostima na lokalnom nivou. Ja sam imao priliku danas posjetiti Žepu i Rudo. Želimo razgovarati o našoj saradnji, o aktuelnim pitanjima. Kao i uvijek to je velika čast i zadovoljstvo posjetiti Goražde. Poznato je da je Goražde uspješna općina, Goražde je dobar primjer drugim općinama i drugim vlastima na nivou BiH kako možete naći investicije, kako  možete igrati pozitivnu ulogu ne samo unutar BiH nego i u regiji. Moramo razmišljati o ekonomskom razvoju, o zajedničkim vrijednostima i Goražde je sjajan primjer za čitavu BiH’’.



Saradnja sa OSCE-om je od izuzetne važnosti kazao je načelnik Općine Goražde dr.sci. Muhamed Ramović: ’’Izuzetna nam je čast danas da imamo u posjeti Goraždu ambasadora NJE Jonathana Mooora koji je veliki prijatelj BiH. On je dugi niz godina u BiH. Posjećuje sva mjesta. Drago nam je da je danas bio u posjeti i Rudom i Žepi. Mi imamo izuzetnu saradnju sa misijom OSCE-a i njihovim uredom u Foči, ali i sa glavnom centralom u Sarajevu. Ne možemo zaboraviti edukacije za naše vijećnike i usposlenike, međunarodnu konferenciju o zaštiti od nesreća koja je organizirana sa OSCE-om, zatim saradnja sa Srbijom koja je također realizovana sa OSCE-om i konkretno gradom Bajna Bašta gdje smo uključili mnoge mlade, škole. Sve je to doprinos OSCE-a. i jedno veliko hvala Jonathanu Moooro i Misiji OSCE-a , a mi ćemo tu saradnju nastaviti.’’

Prije posjete našoj općini u sklopu protokola gosp. Moore je posjetio Žepu te Rudo.


Općina Goražde

Stranice