Načelnik prvi radni dan u novom mandatu proveo sa građanima - FOTO - Goražde PRESS

Breaking

03. 10. 2016.

Načelnik prvi radni dan u novom mandatu proveo sa građanima - FOTO

Želeći potvrditi da je uvijek bio i ostao uz svoje građane Načelnik Općine Goražde zajedno sa mladima jutros je posjetio bolesnike Kantonalne bolnice Goražde, te mališane u dječijim vrtićima Sunce i SOS Kinderdorf Goražde, a po dolasku u zgradu Općine Goražde dočekali su ga uposlenici koji su mu sa gromoglasnim aplauzom i sa oduševljenjem čestitali pobjedu na izborima, te poželjeli puno sreće i uspjeha i u narednom mandatu.

Ovaj izborni rezultat prema riječima starog novog načelnika Muhameda Ramovića obavezao ga je na još bolji rad – ''Evo prema mojim informacijama koje imam i zvanično sam na ovim izborima dobio povjerenje preko 7000 glasača. Šta reći zaista sam sretan, a također i obavezuje me ta cifra još više da radim u narednom periodu. Vjerujte posljednje četiri godine bile su godine jednog posebnog dinamičnog i uspješnog rada. Naši građani su to vjerovatno i prepoznali i nisu  nasjeli na bilo kakve druge nekorektne igre  u predizbornim kampanjama i hvala im. 





Ovdje je pobjedila demokratija, ovdje nisu ljudi  glasali, nego su birali. Posebno je jasno i  evo svi mediji me zovu iz cijele BiH jer zvuči nevjerovatno kako to da pobjedi jedan nezavini kandidat pored toliko političkih opcija, ali eto i s te strane sam dodatno sretan. Drago mi je da i Općinsko vijeće bude sutra složno kao što je i ranije bilo i očekujemo tu da donosimo odluke u  najboljem interesu građana. Kada je riječ o mom predizbornom programu, ispunit ćemo sve što smo obećali pa i još puno više. 





Evo već danas smo počeli sa aktivnostima. Posjetili smo Kantonalnu bolnicu, potom i dječije vrtiće Sunce i SOS Kinderdorf. Željeli smo ovim pokazati da sam ja bio i ostao  načelnik svih građana. Zahvaljujem se svima koji su mi dali svoje povjerenje.''

POGLEDAJTE CIJELU FOTO-GALERIJU - KLIKNI


gorazde.ba

Stranice