SUSRET STARIH PRIJATELJA Evo o čemu su u Sarajevu razgovarali Tifa i Zisko - Goražde PRESS

Breaking

31. 03. 2017.

SUSRET STARIH PRIJATELJA Evo o čemu su u Sarajevu razgovarali Tifa i Zisko

Goraždanska legenda Aziz Gluščević Zisko nedavno je boravio u glavnom gradu BiH. Vrijeme je iskoristio za druženje s prijateljima, a pravo iznenađenje bilo je kada je sreo svog starog prijatelja, Sarajliju Mladena Vojičića Tifu, koji je bio u posjeti rodnom gradu.

- Mnogo sam se obradovao kada sam vidio Tifu, razgovarali smo, a on mi je rekao da se uvijek obraduje kada me vidi. Pohvalio je i to što sam uvijek pozitivan i poručio mi da uvijek ostanem takav - rekao je Zisko za Express magazin.

Zisko će uskoro sve svoje fanove počastiti novim singlom o svom rodnom gradu, a priprema i šou koji će biti nešto novo.

- Šou je još uvijek u pripremi i zaista pripremam veliko iznenađenje i jedva čekam da sve to prezentiram svim poštovaocima mog rada - ponosno će Goraždanin.


Express magazin

Stranice