Potpisani ugovori sa 60. nezaposlenih iz Goražda koji će četiri mjeseca raditi na Javnim radovima - Goražde PRESS

Breaking

30. 07. 2018.

Potpisani ugovori sa 60. nezaposlenih iz Goražda koji će četiri mjeseca raditi na Javnim radovima

U Gradskoj upravi Grada Goražda danas su potpisani ugovori sa 60. nezaposlenih osoba koje će raditi po Projektu "Javni radovi" u 2018. godini.

Projekat se finansira uz pomoć Federalnog zavoda za zapošljavanje, da počinje od 01. avgusta, i 60. nezaposlenih sa područja Goražda, radit će na ovom projektu naredna četiri mjeseca.

Koliko su za njih bitni Javni radovi naglasili su Samir Građan i Adnan Tahirović –

''Pošto je riječ o demobilisanim borcima od kojih je 90% učesnika javnih radova a zna se da je nama teško naći posao jer imamo preko 50 godina, a u firmam neće da nas zaposle, dobro nam dođu ova četiri mjeseca jer ide i radni staž.'' – istakao je Samir Građan.

''Stanovnik sam mjesne zajednice Vitkovići, a  javni radovi u okviru kojih ćemo raditi naredna četri mjeseca, mnogo mi znače, jer ću riješti egzistenciju i određene potrebe porodice. Bio sam zaposle i zbog određenih okolnosti sam ostao bez posla a samohrani sam otac tako da mi je plata koju ću zaraditi u sklopu Javnih radova stvarno potrebna. Ovom prilikom bih se zahvalio Gradonačelniku i svim ljudima koji su nam omogućili ovaj vid zaposlenja.'' – kazao je Adnan Tahirović.



Goražde PRESS

Stranice