PRIČA MLADOG FRIZERA IZ GORAŽDA Sa svojim talentom živim svoj san - Goražde PRESS

Breaking

03. 07. 2018.

PRIČA MLADOG FRIZERA IZ GORAŽDA Sa svojim talentom živim svoj san

Mladi frizer iz Goražda, Nehir Kurtović jedan je od omiljenih “majstora frizure” dama koje drže do svog izgleda. Nije tajna da brojne dame iz drugih gradova Bosne i Hercegovine posjećuju Nehirov salon u Goraždu kako bi dobile modernu frizuru.

Za portal trafika.ba razgovarali smo sa Nehirom i pitali ga za par savjeta o njezi kose i tipu frizura za ovu godinu.

Zaljubljenik ste u svoj posao sto prepoznaju vaše brojne mušterije. Da se ponovo rodite, da li biste krenuli istim putem ili biste pak radili nešto drugo?

Svoj posao koji danas radim zavolio sam skoro od malih nogu. Zanimalo me sve oko kose, pravio sam razne frizure na maminoj i sestrinoj kosi i uvijek sam pokazivao talenat. Kada sam završio osnovnu školu krenuo sam bio u medicinsku na nagovor svoje mame jer mi je ona uvijek govorila kako frizeri udišu hemikalije, pa sam je isprva bio poslušao i krenuo u Medicinsku školu gdje sam završio prvi razred.

Međutim, profesoricama sam stalno pričao o njihovim frizurama, bojama, a sam sam mjenjao boje na svojoj kosi, tako da su moji prijatelji, a i profesori primijetili da idem u pogrešnu školu i pozvali moju mamu da dođe na razgovor. Rekli su joj da je šteta da ne iskoristim svoj talenat koji imam i da me prebaci u Frizersku školu, jer mene ne zanima medicina. Tako sam se i prebacio i počeo da živim svoj san, pokazujem svoj talenat. Kada sam završio školu radio sam u par salona u Sarajevu dok nisam otvorio svoj salon u svom rodnom gradu Goraždu. Već sedam godina imam svoj salon i jedini sam muškarac- ženski frizer u Goraždu. Sa poslom sam zadovoljan, je Goražde me nije ograničilo. Moje klijentice su dame iz različitih krajeva BiH i dijaspore.

Omre, sombre, pramenovi, jednobojno… šta bi ste preporučili za ovo ljeto?

Ovog ljeta su moderne prirodnije boje kose, a ne bih izostavio ni balayage koji je najzahvalniji za održavanje.

Dajte nam nekoliko savjeta za njegu kose tokom ljeta kada je ona izložena suncu, čestim pranjima i sl.

Savjetujem da se kosa zaštiti od sunca proizvodima koji su za to namijenjeni, jer došla nam je ljetna sezona i odlasci na more kada naša kosa treba malo više pažnje nego drugim danima u godini.




Trafika.ba

Stranice