Počela izgradnja kuće za porodicu Turčalo - Goražde PRESS

Breaking

27. 07. 2016.

Počela izgradnja kuće za porodicu Turčalo

Nakon što su u okviru Projekta rekonstrukcije stambenog fonda potpisani ugovori za rekonstrukciju i izgradnju individualnih stambenih jedinica za deset kuća interno raseljenih porodica sa područja općine Goražde, počeli su radovi na izgradnji porodične kuće EsedaTurčala iz sela Hrančići.

Tim povodom porodicu Turčalo danas je posjetio načelnik Općine Goražde dr.sci. Muhamed Ramović sa predsjednikom Savjeta mjesne zajednice Orahovice Ademom Mutapčićem.

Prilikom posjete načelnik dr.sci. Muhamed Ramović u izjavi za medije je istakao – ''Još uvijek na području općine Goražde imamo oko 400 porodica kojima je potrebno izgraditi novu kuću ili adaptirati djelimična oštećenja na kućama. Ovdje smo aplicirali sa jednim projektom prema Federalnom ministarstvu raseljenih osoba i izbjeglica i prošlo je deset kuća sa područja općine Goražde. Ovdje je riječ o porodici Turčalo koja je povratnička porodica, Esed je ratni vojni invalid  i došli  smo do te faze da počinje gradnja njihove porodične kuće. Računamo za mjesec dana da će radovi biti završeni i da ćemo usrećiti ovu porodicu.  Odabir je tekao tako da su sve porodice aplicirale Federalnom ministarstvu, onda su se po njihovim kriterijima izabrali korisnici, mi smo to prihvatili. Najviše bodova naravno nosio je kriterij da je riječ o raseljenoj osobi, da nema krov nad  glavom, a onda idu oni kod kojih je riječ o djelimičnim oštećenjima. Tako da ćemo i u narednom periodu nastaviti sa ovom praksom i mi ćemo biti kao jedan servis za sve ono što je Federalnom  ministarstvu potrebno sa naše strane.''

Da za njegovu porodicu mnogo znači izgradnja kuće u izjavi za medije naglasio je Esed Turčalo – ''Moram da se zahvalim Općini Goražde, Načelniku, Federalnom ministarstvu za raseljene osobe i izbjeglice. Presrećan sam. Ovo mi je drugi rođendan. Zahavalan sam svima koji su mi omogućili da se vratim na svoje. Tu sam živio sa porodicom, tu sam ratovao. Ja sam od 2008. godine ovdje, ljeti živim u štali gdje imamo dva kreveta, a zimi smo kod moje sestre i kćerke u Prači.''

Vrijednost pomenutog Projekta za našu Općinu iznosi oko 300.000,00 KM i finansira se putem Saudijskog fonda za razvoj, a Projekat realizuje Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica u saradnji sa općinama.


gorazde.ba

Stranice