Susret sa mladićem koji osvaja životnom energijom - Goražde PRESS

Breaking

09. 01. 2017.

Susret sa mladićem koji osvaja životnom energijom

„Imam 33 godine.Imam cerebralnu paralizu od rođenja,ali činjenicu da sjedim u invalidskim kolicima ne smatram preprekom da uživam u životu i putovanjima.Moja porodica mi omogućava da imam sasvim normalan život,pa i više od toga, na čemu sam im neizmjerno zahvalan.Moja velika strast je muzika i volim da posjećujem razne koncerte, kako u našoj zemlji ,tako i šire“ – kaže na početku razgovora Tarik Hadžiahmetović, mladić sa Drine. 

Mladić dječačkog osmjeha kojim osvaja i u srca ljudi oko njega unosi radost. Svuda gdje se nađe nesebično „ rasipa“ gotovo nevjerovatne količine pozitivne energije.

Mislim da je smisao zivota biti pozitivan,jer samo tako čovjek može privući pozitivne događaje u život.Inspirišu me moji divni roditelji,koji su meni i mojoj sestri kroz čitav život najveća podrška i oslonac – kaže Tarik.

Bogat si, imaš mnogo prijatelja?

To je tačno.Imam jako puno prijatelja širom svijeta.Značaj prijateljstva spoznao sam još kao mali,kad su nas posjećivali mnogobrojni prijatelji mojih roditelja,koji su i danas djelom njihovih/naših života.Već tada sam shvatio da čovjek u životu može imati više od jednog pravog prijatelja.Smatram se izuzetno sretnom i ispunjenom osobom upravo iz razloga što radim ono u čemu uživam i što sam okružen ljudima koje volim i koji me vole.Iz svake životne situacije izvlačim samo dobre stvari. Mi ne možemo utjecati na neke životne situacije,niti ih mijenjati, ali mozemo naučiti kako živjeti sa njima.



Tvoje poruke za 2017.godinu?

.Prvenstveno, svima želim dobro zdravlje u narednoj godini.Također, želim svima pregršt pozitivne energije,smijeha i lijepih trenutaka.
Tarik,Tare kako ga zovu prijatelji, svuda je rado viđen gost. Kao i njegovi roditelji i sestra blizankinja Selma koja sa mužem živi u Švedskoj. Kako napisasmo i zbog njegove pozitivne energije kojom potvrđuje da se u životu može sve uprkos preprekama i poteškoćama..
Tarik sada sa roditeljima Elvirom i Šaćirom živi u Sarajevu.

Ali mirisi i boje zavičaja, sunčana jutra iz njegove Foče i danas su u njegovim očima.

U osmjehu koji svakodnevno dijeli kao najljepši dar.



Novina Glas Goražda

Stranice