Fondacija „Seja Bavčić“ stipendirat će studenta Medicinskog fakulteta iz Goražda - Goražde PRESS

Breaking

14. 10. 2016.

Fondacija „Seja Bavčić“ stipendirat će studenta Medicinskog fakulteta iz Goražda

U prostorijama Udruženja za borbu protiv karcinoma dojke i drugih malignih oboljenja „Biser“ Goražde danas je upriličeno potpisivanje Ugovora o dodjeli stipendije studentu Medicinskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu Ajnuru Hadžiahmetoviću.

Potpisivanju Ugovora prisustvovali su, uz članice Udruženja „Biser“ i ministar za obrazovanje, mlade, nauku, kulturu i sport Damir Žuga, ministar za socijalnu politiku, zdravstvo, raseljena lica i izbjeglice Damir Dučić te sekretar Vlade BPK-a Goražde Emir Sijerčić.

Stipendiju dodjeljuje Fondacija „Seja Bavčić“ koja je oformljena u znak sjećanja na bivšu predsjednicu i glavnog inicijatora za osnivanje ovog udruženja, rahmetli Seju Bavčić.

Ajnur Hadžiahmetović, student treće godine Medicinskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, izrazio je veliku zahvalnost ovoj Fondaciji te istakao da je oduvijek podržavao predani rad rahmetli Seje.

„Lično sam poznavao g-đu. rahmetli Seju Bavčić i podržavao sam njen humani rad. Moja struka od mene zahtjeva da se i ja bavim takvim načinom rada, pa sam se pronašao u tome. Bit će mi drago predstavljati ovu Fondaciju i zahvaljujem im se jer su odabrali baš mene. Nadam se da ćemo svi zajedno uspjeti od Goražda napraviti mjesto gdje će biti više ljekara u budućnosti jer znamo da nam nedostaje medicinskog kadra“ – kazao je on.

„Mi mislimo da je ovo jedan od načina da bude sačuvano  sve ono što je radila rahmetli Seja. Voljela bih da je ljudi i dalje pamte kao nekoga ko se zaista svim srcem  angažirao na poboljšanju zdravlja. Drago da je da će i ova priča zaživjeti u Goraždu, jer Goražde zaslužuje da ima obrazovane ljude“ – kazala je iz Fondacije sestra rahmetli Seje Bavčić, Fikreta Gafić Bavčić.

Prema riječima predsjednice Skupštine udruženja „Biser“ Merside Pecikoza postojanje ove Fondacije je bila ideja rahmetli Seje te ističe da su ona,  kao i ostale članice ovog Udruženja sretne što su tu njenu želju danas i ostvarile.

Iz Udruženja poručuju svim građanima na području Bosansko-podrinjskog kantona Goražde, kao i onima koji su u inostranstvu, da na ovaj način pomažu mlade ljude kako bi imali što više obrazovnog kadra u našem gradu.


bpkg.gov.ba

Stranice